</>, 20th Conference for Lithuanian Junior Researchers "Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management"

Font Size: 
KROVINIO MASĖS IR TVIRTINIMO PADĖTIES ĮTAKA AUTOMOBILIO STOVUMUI
Stasys Girkontas, Giedrius Garbinčius, Vidas Žuraulis

Last modified: 2017-03-08

Abstract


Šiame straipsnyje pateikiamas lengvojo krovininio automobilio Renault Master stovumo tyrimas. Nagrinėjama kaip keičiasi bendras automobilio svorio centras, kai krovinys tvirtinamas skirtingose padėtyse išilgine automobilio kryptimi. Tiriama kaip keičiasi automobilio dinaminiai parametrai pakitus svorio centro padėčiai, ar tai turi įtakos automobilio pasukamumo savybėms. Gauti duomenys lyginami su kompiuterinės modeliavimo programos CarSim sukurto automobilio modelio duomenimis. Pagal gautus abiejų tyrimų duomenis formuluojamos išvados, kokią įtaką automobilio stovumui turi skirtingos krovinio tvirtinimo padėtys.

Full Text: PDF