</>, 21th Conference for Lithuanian Junior Researchers "Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management"

Font Size: 
Geležinkelio kelio remonto mašinų parko formavimo strategija
Marius Ramanauskas, Gediminas Vaičiūnas

Last modified: 2018-03-13

Abstract


Formuojant arba reorganizuojant geležinkelio kelio remonto mašinų parką visuomet reikia išspręsti du esminius klausimus: kokias (arba kurias) mašinas parke naudoti ir kur tas mašinas išdėstyti infrastruktūroje. Atsakymas į šiuos klausimus turiu užtikrinti reikiamą mašinų suminį našumą, esant kuo mažesniam mašinų skaičiui ir kuo mažesnėms jų eksploatavimo sąnaudoms. Straipsnyje pateikti šių uždavinių sprendimo pavyzdžiai Lietuvos geležinkelių infrastruktūros pavyzdžiu. Mašinų parko sudėčiai nustatyti straipsnio autoriai naudoja daugiakriterinius optimizavimo metodus. Mašinų laikymo vietoms nustatyti autoriai siūlo remtis kelio remonto darbų apimčių išsidėstymo svorio (svertinio) centro principu, modeliuojant mašinų išdėstymo schemą keletu galimų scenarijų, su įvairiu svorio centrų skaičiumi.

Full Text: PDF