</>, 21th Conference for Lithuanian Junior Researchers "Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management"

Font Size: 
IEŠMO SMAILĖS IR PAVAROS MATEMATINIS MODELIS
Mindaugas Simonavičius, Marijonas Bogdevičius

Last modified: 2018-10-10

Abstract


Nagrinėjamas iešmo smailių ir pavaros matematinis modelis, kuris sudarytas iš elektros variklio, pavaros reduktoriaus, krumpliaračių, velenų, krumpliastiebio tarpusavio sąveikos su iešmo smailėmis. Sudarytas iešmo pavaros dinaminis modelis, iešmo pavaros transmisijos matematinis modelis, įvedus variklio sukimo momento kitimo lygtį, modelyje įvertintas kintamos geometrijos iešmo smailes standumas, iešmo smailės inercijos momentai. Šiuo modeliu galima tirti iešmo pavaros elementų sukamojo judesio poveikį įvertinant kintamos geometrijos iešmo smailių standumą. Geležinkelyje iešmai yra ypatingai svarbus viršutinės kelio konstrukcijos elementas, kuris padeda sukurti bendrą nepertraukiamą traukinių judėjimo tinklą. Iešmo pavaros paskirtis perjungti, užrakinti ir kontroliuoti iešmo padėtį.

Full Text: PDF