</>, 22th Conference for Lithuanian Junior Researchers "Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management"

Font Size: 
PRODUKCIJOS PASKIRSTYMO KANALŲ VERTINIMO PROBLEMATIKOS TYRIMAS
Patricija Pumputytė, Virgilija Vasilienė-Vasiliauskienė

Last modified: 2019-11-14

Abstract


Straipsnyje nagrinėjama produkcijos paskirstymo kanalų vertinimo problematika bei formavimo kriterijai. Didėjant produkcijos asortimentui ir besivystant tarptautiniams santykiams, viena svarbiausių problemų, kurią reikia išspręsti – produkcijos/prekių priėmimas ir realizavimas. Prekės paskirstymas yra siejamas su vartotoju, tačiau produkciją gaminanti įmonė visada yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo. Šią problemą galima išspręsti tik įvykdžius klientų poreikius bei reikalavimus. Paskirstymo kanalai taps neefektyvūs, jei gamintojas nestebės išorinės aplinkos pokyčių. Dažnai nepakankamas dėmesys skiriamas veiksniams darantiems įtaką paskirstymo kanalo analizei ar vartotojų poreikių nustatymui. Todėl norint įsitvirtinti rinkoje, plėsti savo veiklą bei patenkinti klientų poreikius, gamintojai turi įvertinti ir tinkamai formuoti produkcijos paskirs-tymo kanalo etapus, kurie atneštų dvipusę naudą, tiek gamintojui, tiek ir vartotojui.

Full Text: PDF